Platební a storno podmínky
Platební podmínky:
1.
zálohová faktura ve výši 20%
z předpokládané částky za akci vystavena na začátku ledna 2024 se
splatností 14 dní.
2.
zálohová faktura ve výši 60%
z předpokládané částky za akci vystavena 1 měsíc před termínem akce se splatností
14 dní.
Doplatková
faktura se splatností 14 dní od vystavení.
Storno podmínky:
1. Storno objednávky akce / firma
povinná oznámit co nejdříve (fax, e-mail). Storno objednané akce lze uskutečnit
až do dne termínu realizace akce (do 24.00 hod.) za podmínek uvedených níže.
2. V případě storno objednávky akce od
přijetí závazné objednávky do 30 dnů před termínem realizace akce, bude
objednavateli fakturována cena 15 % z celkové dohodnuté ceny.
3. V případě storno objednávky akce 30
– 16 dnů před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 30 %
z celkové dohodnuté ceny.
4. V případě storno objednávky akce 15
– 8 dnů před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 50 %
z celkové dohodnuté ceny.
5. V případě storno objednávky akce 7 –
3 dny před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 75 % z
celkové dohodnuté ceny.
6. V případě storno objednávky akce 2
dny a méně před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena
100 % z celkové dohodnuté ceny.
7. Den, ve kterém došlo ke zrušení nebo
odstoupení od závazné objednávky se započítává do výše uvedeného počtů dnů
rozhodných pro výpočet storno poplatků. Do tohoto počtu dnů se nezapočítává
den, ve kterém má být poskytnutá první ubytovací služba.
8. V případě storno objednávky akce 30
a méně dní před termínem realizace akce kvůli vyhlášenému zákazu shromažďování
v České republice bude možné bez storno poplatků přesunout akci na jiný termín.
Kontaktní formulář
Neváhejte nám napsat
V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat pomocí kontaktního formuláře. Rádi vám Vaše dotazy zodpovíme.
Pokud byste chtěli, můžete nás také kontaktovat přímo e‑mailem nebo telefonicky.